- Jejaki Permohonan Saya >
- Maklumat Permohonan
##vehicleMake## ##vehicleModel##
##rbsAccountNumber##
##appRefNo##
##vehicleMake## ##vehicleModel##
##rbsAccountNumber##
##appRefNo##
##vehicleMake## ##vehicleModel##
##appRefNo##
##rbsAccountNumber##
Penyerahan Permohonan
Keputusan Permohonan
Penyaluran Pembiayaan
Anda juga boleh muat turun salinan digital di bawah
Untuk pengalaman tanpa sebarang masalah, kami menggalakkan anda membayar ansuran bulanan menerusi mana-mana saluran digital berikut tanpa fi tambahan:

Arahan Tetap (Pindahan automatik dari Hong Leong CASA/CASA-i)

Pindahan dana Interbank (MEPS)

DuitNow
Pilihan berikut turut disediakan untuk mereka yang tiada akses perbankan internet:

Terminal Layan Diri (Mesin Pengeluaran Wang Automatik (ATM)/Mesin Deposit Tunai (CDM))
Log masuk/Daftar dengan Perbankan Dalam Talian Connect Hong Leong untuk melihat butiran akaun anda.
Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila rujuk kepada kakitangan jualan yang membantu anda dalam permohonan anda.
Anda boleh mendapatkan khidmat Agensi Kaunseling dan Pengurusan Kredit (AKPK), sebuah agensi yang ditubuhkan oleh Bank Negara Malaysia untuk menyediakan perkhidmatan percuma mengenai pengurusan wang, kaunseling kredit, pendidikan kewangan dan penstrukturan semula hutang untuk individu.
Anda boleh menghubungi AKPK di:
Tingkat 8, Maju Junction Mall, 1001, Jalan Sultan Ismail, 50250, Kuala Lumpur
Tel: 03-2616 7766
E-mel: enquiry@akpk.org.my
Anda juga boleh muat turun salinan digital di bawah
Untuk pengalaman tanpa sebarang masalah, kami menggalakkan anda membayar ansuran bulanan menerusi mana-mana saluran digital berikut tanpa fi tambahan:

Arahan Tetap (Pindahan automatik dari Hong Leong CASA/CASA-i)

Pindahan dana Interbank (MEPS)

DuitNow
Pilihan berikut turut disediakan untuk mereka yang tiada akses perbankan internet:

Terminal Layan Diri (Mesin Pengeluaran Wang Automatik (ATM)/Mesin Deposit Tunai (CDM))
Log masuk/Daftar dengan Perbankan Dalam Talian Connect Hong Leong untuk melihat butiran akaun anda.
Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, sila rujuk kepada kakitangan jualan yang membantu anda dalam permohonan anda.
Anda boleh mendapatkan khidmat Agensi Kaunseling dan Pengurusan Kredit (AKPK), sebuah agensi yang ditubuhkan oleh Bank Negara Malaysia untuk menyediakan perkhidmatan percuma mengenai pengurusan wang, kaunseling kredit, pendidikan kewangan dan penstrukturan semula hutang untuk individu.
Anda boleh menghubungi AKPK di:
Tingkat 8, Maju Junction Mall, 1001, Jalan Sultan Ismail, 50250, Kuala Lumpur
Tel: 03-2616 7766
E-mel: enquiry@akpk.org.my
##appApprovedDt##
Bagaimana anda menilai pengalaman anda?
Berikut ialah permohonan anda yang aktif
Berikut ialah permohonan terdahulu anda sepanjang 3 tahun lepas
Butiran Kemudahan
Nombor Akaun
Dimohon | Diluluskan | |
---|---|---|
Amaun |
Hubungi kami untuk maklumat lanjut |
|
Tempoh | ||
Kadar Faedah | ||
Ansuran Bulanan | ||
Tarikh Ansuran Pertama |
* p.a. ialah per anum / setiap tahun