Pelanggan yang Dihormati,
HLB berada di sini untuk memberi anda sokongan yang terbaik untuk
perniagaan jenis milikan tunggal anda. Ciri Admin Clerk yang baharu in
HLB Connect membolehkan anda mengagihkan tugas harian kepada pekerja yang
dipercayai supaya anda boleh fokus untuk mengembangkan perniagaan anda.
Kerani Pentadbiran (Admin Clerk): Bantuan untuk perniagaan anda
Ciri Admin Clerk ini membolehkan anda mengagihkan tugas harian kepada pembantu atau pekerja yang dipercayai. Mereka boleh mengakses Akaun Perniagaan untuk:
- Membuat pemindahan dana dan pembayaran bil
- Menyimpan benefisiari atau penerima kegemaran untuk transaksi masa depan
- Anda mempunyai kawalan penuh ke atas tetapan akses dan transaksi Admin Clerk anda, seperti:
- Menetapkan jenis transaksi yang dibenarkan
- Menetapkan had transaksi harian
- Memberi, membuang atau menukar akses Admin Clerk