BM | ETB SP Connect

Pelanggan yang Dihormati,

HLB berada di sini untuk memberi anda sokongan yang terbaik untuk perniagaan jenis milikan tunggal anda. Ciri Admin Clerk yang baharu in HLB Connect membolehkan anda mengagihkan tugas harian kepada pekerja yang dipercayai supaya anda boleh fokus untuk mengembangkan perniagaan anda.

Kerani Pentadbiran (Admin Clerk): Bantuan untuk perniagaan anda

Ciri Admin Clerk ini membolehkan anda mengagihkan tugas harian kepada pembantu atau pekerja yang dipercayai. Mereka boleh mengakses Akaun Perniagaan untuk:

  • Membuat pemindahan dana dan pembayaran bil
  • Menyimpan benefisiari atau penerima kegemaran untuk transaksi masa depan
  • Anda mempunyai kawalan penuh ke atas tetapan akses dan transaksi Admin Clerk anda, seperti:
  • Menetapkan jenis transaksi yang dibenarkan
  • Menetapkan had transaksi harian
  • Memberi, membuang atau menukar akses Admin Clerk

Tertakluk pada Terma dan Syarat